Pogoji poslovanja

Splošni pogoji spletne trgovine Dobrdelaš.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1).

S spletno trgovino Dobrdelaš.si (v nadaljevanju tudi »Trgovina«) upravlja Zavod Dobrdelaš, Rudniška ulica 2, 1241 Kamnik, Slovenija, matična številka: 8391513000, davčna številka: 12819115, ki je tudi ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju tudi prodajalec ali trgovina).

Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine, pravice in obveznosti uporabnika in trgovine ter urejajo poslovni odnos med trgovina in kupcem.

Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi.

CENE IN VELJAVNOST PONUDBE
Vse cene na spletni strani so dokončne glede na dan naročila. Po zaključku nakupa boste preko e-pošte prejeli potrditev prejema naročila z vsemi podrobnostmi o vašem naročilu. Vrednost naročila je razvidna iz cenika na strani za naročilo in v e-mail sporočilu, ki ga dobite po potrditvi naročila. Pridržujemo si pravico do napak pri opisu, ceni in roku dostave. Cene se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila.

NAČINI PLAČILA
Izdelke, kupljene na spletni strani Dobrdelaš.si lahko plačate preko TRR po predračunu.

NAROČILO
Kupoprodajna pogodba med trgovino in kupcem je v spletni trgovini Dobrdelaš.si sklenjena v trenutku, ko trgovina kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o statusu njegovega naročila (z naslovom: DOBRDELAŠ – potrditev naročila). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za trgovino kot za kupca. Kupec je oseba s podatki, ki so navedeni ob oddaji naročila. Kasnejše spreminjanje podatkov o kupcu ni mogoče. Kupoprodajna pogodba (t.j. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku trgovine.

INFORMACIJE O PRITOŽBENEM POSTOPKU IN INFORMACIJE O NAČINU VRAČILA
Trgovina spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov in se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb. V primeru težav se kupec s prodajalcem lahko poveže po elektronski pošti. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova res@dobrdelas.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Trgovina se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora, kar je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si trgovina prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Potrošnik (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo blago za namene izven svoje pridobitne dejavnosti) ima pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči (e-naslov: res@dobrdelas.si), da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga (ki se v primeru pošiljanja obračunava po ceniku dostavne službe). Blago je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 30 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa) na naslov Zavod Dobrdelaš, Rudniška ulica 2, 1241 Kamnik.

Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah, katerih predmet je blago, ki je bilo izdelano po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam in ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo.

Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil koriščen bonus, koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Na TRR uporabnika se vrne le vplačani znesek.

Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe.

Vrnitev prejetega blaga podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe. Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če trgovina zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.

V izjemnih primerih, ko izdelki niso vrnjeni v skladu ZVPot, lahko potrošniku ponudimo odkup izdelka z ustrezno odškodnino, ki jo z zapisnikom določimo ob vračilu. Odkup z znižano vrednostjo se upošteva ob potrditvi potrošnika na elektronsko pošto. Potrošnik omenjeno odkupnino koristi izključno ob naročilu drugega izdelka enake ali višje vrednosti.

OObrazec za odstop od pogodbe izdelkov je na voljo tukaj.

Pravico do vračila kupnine, garancije, stvarnih napak in nepravilno opravljenih storitev natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.

NAPOTKI ZA ODSTOP OD POGODBE
Pri spletnem nakupu si izdelkov pred nakupom ni možno fizično ogledati, zato vam (znotraj zakonskih okvirov) omogočamo možnost odstopa od pogodbe. Ker želimo, da to lahko opravite kar najhitreje in brez zapletov, smo pripravili kratek seznam, na kaj je treba biti pozoren pri nakupu na daljavo:

  • previdno odprite embalažo in jo hranite v nespremenjenem stanju, dokler niste v celoti prepričani, da je izdelek ustrezen,
  • pri rokovanju z izdelkom lahko pride do poškodb
  • nepazljivo odstranjevanje zaščitnih folij in materialov lahko povzroči poškodbe na izdelku
  • vidne sledi uporabe (madeži, umazanija, prah, dlake, vonj) niso primerne za odstop od pogodbe, ker so higiensko oporečne

Kupec odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanje blaga.

Izdelki, kupljeni na daljavo, niso namenjeni uporabi v času, ko je po zakonu mogoče odstopiti od pogodbe.

Možnost odstopa od pogodbe je namenjena temu, da izdelek pregledate in če vam ne ustreza, ali pa so bila vaša pričakovanja drugačna, odstopite od nakupa. Ta priporočila ne veljajo, če je izdelek ob nakupu poškodovan. V tem primeru gre za uveljavljanje stvarne napake.

V primeru uveljavljanja stvarne napake lahko v roku dveh mesecev od dneva, ko ste napako odkrili, pri prodajalcu uveljavljate enega izmed naslednjih zahtevkov, ki si ga izberete sami:

  • odpravo napake ali
  • zamenjavo blaga ali
  • vračilo plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
  • vračilo plačanega zneska.

Prodajalca morate seveda o napaki obvestiti, v obvestilu (ki ga posredujete na e-mail res@dobrdelaš.si) napako natančno opisati in prodajalcu omogočiti, da izdelek pregleda.

Če napaka ni sporna, bomo čim prej, vendar najpozneje v roku osmih dni, ugodili vaši zahtevi. Če je napaka sporna, pa bomo v istem roku pisno odgovorili na vašo zahtevo. Priporočamo, da obvestilu predložite čim več dokazil (pisnih in slikovnih) iz katerih bo razvidno, da se je izdelek poškodoval, preden ste ga prejeli in uporabljali. Naj poudarimo, da izdelke pred pošiljanjem natančno pregledamo. Pri prodajnih pogodbah lahko podjetje zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen če podjetje ponudi možnost, da samo prevzame vrnjeno blago.

Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika, kopija pa se avtomatsko pošlje na e-mail naslov kupca. Kupec lahko na zahtevo dobi kopijo pogodbe (naročila) v elektronski obliki na e-mail naslov. Kupoprodajna pogodba je sklenjena v slovenskem jeziku.

NEPREVZEM NAROČENE POŠILJKE
Naročene artikle je kupec dolžan prevzeti v 14 dneh od prejema elektronskega obvestila o zaključenem naročilu (DOBRDELAŠ – pošljka na poti), sms potrditvi opravljenega naročila ali potrditvi po elektronski pošti. V kolikor kupec naročenih artiklov ne prevzame v nobenem primeru in se paket po preteku čakalnega roka na pošti (14 dni) vrne na naslov podjetja, se le-to NE šteje kot odstop od pogodbe, saj je slednja še vedno veljavno sklenjena in gre za enostranski nenapovedan odstop kupca od pogodbe. Kupec ima možnost, da trgovca pred iztekom 14 dnevnega roka za prevzem pošiljke pisno (e-mail) obvesti, da ne bo mogel prevzeti artikla v predvidenem roku, trgovec pa mu v dogovoru z dostavno službo v tem primeru rok za prevzem podaljša za dodatnih 14 dni, torej ima kupec brez dodatnih stroškov 28 dni časa za prevzem pošiljke.

Trgovec se obvezuje, da bo naredil vse v svoji moči, da bo kupca obveščal o možnosti prevzema paketa, kar zajema SMS obvestila (v kolikor kupec pri naročilu vpiše številko mobilnega telefona in se strinja s prejemom SMS obvestil) ali e-mail obvestila (v kolikor kupec pri naročilu vpiše e-mail in se strinja s prejemom e-mail obvestil). V kolikor se paket vrne na naslov trgovca, bo trgovec kupca obvestil tudi s klicem na telefonsko številko (v kolikor je kupec telefonsko številko zapisal pri naročilu in dovolil obveščanje preko te številke) in mu ponudil spodaj navedene rešitve.

Kupec je v primeru neprevzema (če se pošiljka vrne na naslov trgovca) po 14 (ali 28 dneh v primeru podaljšanja) odgovoren za plačilo stroškov pošiljanja/vračila artiklov podjetju ter pogodbene kazni, ki pokriva strošek pošiljanja, pakiranja in administracije. V primeru enega neprevzema se lahko kupec izogne plačilu pogodbene kazni in ostalih stroškov tako, da v dogovoru s trgovcem ponovno naroči isti izdelek in ga prevzame. V tem primeru ne plača nobenega drugega stroška.

V kolikor kupec, ki enkrat ni prevzel pošiljke, le-te ne želi ponovno naročiti, mu trgovec pošlje položnico za nastale stroške, ki znašajo 3 eur za poštnino do kupca in 3 eur za vračanje paketa nazaj trgovcu.

V kolikor kupec, ki je dvakrat naročil pošiljko in je ni prevzel, le-te ne želi ponovno naročiti, mu trgovec pošlje položnico za nastale stroške, ki znašajo 6 eur za dve poštnini do kupca (2 x 3 eur), 6 eur za dvakratno vračanje paketa nazaj trgovcu (2 x 3 eur), torej skupaj 12 eur.

V primeru, da kupec ne poravna pogodbene kazni in stroškov, za katere mu trgovec posreduje položnico, se primer preda pravni službi, ki bo po našem pooblastilu nadalje urejala izplačilo in izterjavo nastalih stroškov in škode. Kupec je v tem primeru odgovoren tudi za plačilo vseh nastalih sodnih stroškov in stroškov pravne službe, pogodbena kazen pa v primeru izterjave preko pravne službe zaradi dodatnih stroškov (administracija, pošiljanje izvršbe) znaša 20 eur. Skupen strošek izterjave stroškov preko pravne službe znaša torej 20 eur (pogodbena kazen) + strošek poštnine do kupca (3 eur za eno pošiljanje ali 6 eur za dve pošiljanji) + strošek vračanja paketa k trgovcu (3 eur za eno pošiljanje ali 6 eur za dve pošiljanji) + skupni sodni stroški.

POSTOPEK NAKUPA
Nakup na spletni strani Dobrdelaš.si izvedete tako, da v obrazec za naročilo vpišete vaše podatke in kliknete na gumb za naročilo.

  • Izbira artikla: V obrazcu za naročilo izberete ustrezen izdelek oz. količino, ki jo želite naročiti. Pred klikom na gumb za naročilo so vam na spletni strani vedno dostopni podatki o izdelku, ki ga naročate.
  • Potrditev naročila: Ko oddate naročilo, boste preusmerjeni na spletno stran s sporočilom, da je vaše naročilo sprejeto. Poleg tega boste na vpisani e-mail naslov dobili potrdilo o naročilu z vsemi podatki glede vrste izdelka, količine in končne cene.
  • Preklic naročila: Naročilo se smatra za potrjeno, če kupec naročila ne prekliče. Trgovina ob prejemu potrditve o naročilu pregleda stanje zalog oz. možnost dobave. Če artikla ni mogoče dobaviti v napisanem roku, se kupca o tem obvesti na vpisano telefonsko številko oz. e-mail naslov. Kupec lahko prekliče naročilo tako, da odgovori na e-mail, ki ga je prejel ob naročilu.
  • Odprema blaga: Trgovina v dogovorjenem roku pripravi in odpošlje blago z dogovorjeno metodo pošiljanja.
  • Obveščanje o prispeli pošiljki: Če dostavna služba prejemniku ne more vročiti pošiljke, lahko prejemnik v roku 14 dni pošiljko prevzame na sebi najbližji poslovalnici Pošte Slovenije, v kolikor je Pošta Slovenije pri danem naročilu izbrani ponudnik dostavne službe. V vskaem primeru bo dostavna služba prejemniku v poštnem nabiralniku pustila obvestilo o pripeli pošiljki.

POSTOPEK PREVERJANJA PODROBNOSTI O NAROČILU
Kupec ima pred nakupom možnost preveriti vsebino naročila. V obrazcu za naročilo je možno v vsakem trenutku pred naročilom preveriti:

  • Ime, priimek in naslov kupca
  • Telefonsko številko in e-mail naslov kupca
  • Vrsto naročenega blaga (artikel)
  • Količino naročenega blaga
  • Ceno naročila

Ko kupec odda naročilo na vpisan e-mail naslov, dobi povzetek s podrobnostmi naročila, ki prav tako vsebuje vse zgoraj naštete informacije, pa tudi račun za artikle. Takoj, ko je račun poravnan, pa kupec prejme tudi sporočilo o predvidenem roku dobave. Kupec lahko stanje in podrobnosti o svojem naročilu preveri tudi preko e-maila hocemmajcko@dobrdelaš.si.

SPREMINJANJE NAROČILA
Kupec lahko svoje naročilo prekliče ali spremeni tako, da na spletni strani odda novo naročilo z novimi podatki, na e-mail naslov hocemmajcko@dobrdelaš.si pa pošlje zahtevek za preklic naročila.

MOŽNOST IZVENSODNEGA REŠEVANJA POTROŠNIŠKIH SPOROV
Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Zavod Dobrdelaš, ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju Slovenije, objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na povezavi tukaj.

PODATKI O PODJETJU
Zavod Dobrdelaš, Rudniška ulica 2, 1241 Kamnik, Slovenija, matična številka: 8391513000, davčna številka: 12819115, TRR: SI56 6100 0002 1300 771 (Delavska hranilnica).
Podjetje ni zavezanec za DDV. Datum vpisa subjekta v sodni register: 7. 3. 2019

Nazadnje posodobljeno: marec 2019